SV: [SPARCbook] Sparcbook Power supply question

Peter Soderholm helsod at algonet.se
Sat Nov 20 11:56:31 CST 1999

Tack Magnus !

Jag har inte kpt ngon Sparcbook nnu. Jag r med p listan fr att kolla upp saker som dessa innan
jag eventuellt kper en, vilket antagligen intrffar om jag inte kan vertala mig sjlv att lta bli, och nr jag hittar en till ett bra pris och bra prestanda, helst med lmpligt OS p CD etc.

Fr man frga var du hittade din maskin? Kpte du den p Ebay eller liknande? Hur funkar det med att skicka den frn USA till Sverige, fraktkostnad etc.. ?

MvH
Peter

://www.sunhelp.org/mailman/listinfo/sparcbook