[geeks] Indy in Netherlands FS (I think)

William S. wilby98 at yahoo.com
Sat Feb 2 12:07:38 CST 2002

Maybe some folks here would be interested in an Indy
FS here in the Netherlands. Sorry, no translation
but I think you can figure out the basics.

Bill
Amsterdam, NL
SGI Indy machine te koop
("Blauwe toverdoos")

Specificaties:

 HARDWARE:
  System: IP22
  MIPS R4600 (100 Mhz)
  96 Mb Ram
  A2 Audio Processor
  17 inch monitor.
  Video: Vino (8-bit)
  Videocamera + microfoon
  netwerkkaart (Coax/UTP 10Mbit)
  +toetsenbord en muis natuurlijk)

 DISK:
  SCSI (549 Mb)

 SOFTWARE:
  Irix 5.3 (geinstalleerd)
  Systeem gebruiksklaar.

Het systeem werkt zonder enige problemen. Vanwege
de kleine hardeschijf komt de Indy het beste tot zijn
recht in een netwerkomgeving. Ik heb het gekocht in een
opwelling toen onze faculteit ze wegdeed, maar heb
eigenlijk helemaal geen tijd om eraan te werken vanwege
andere interesses (recentelijkbegonnen met een AIO-schap).
Trouwens, het is mogelijk om Linux op te zetten, hoewel
ik het zelf niet gedaan heb.

Vaste prijs (echt vast!): 200 euro + verse appeltaart
van een echte bakker (dus niet van de "Echte Bakker"!).
Bezichtiging altijd mogelijk. Ik woon in Leiden.
e-mailen naar: eemsiz-GEENSPAM!@science.uva.nl